Subject: Vs: päring vaktiini Apexxnar/Prevenar 20 kohta
From: "RA Pharmacovigilance" <[email-masked]>
To: "Mare Piilberg" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 10:23:16 +0300

Tere

Tänan küsimuse eest.

Apexxnar’i nimi muudeti 2024.a. märtsis Prevenar 20’ks.

Vaktsiini koostis ei muutunud.

Apteegis on müügil endise nimega vaktsiin, juba müügis oleval ravimil
pakendit vahetama ei hakata.

Vaktsiin on Euroopa Liidus saanud müügiloa Euroopa Komisjonilt, teave on
leitav siit:

https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/html/h1612.htm

5.oktoobril 2023 on ravimiteave Apexxnari nimega, 12. märts 2024 Prevenar
20 nimega.

Valige ravimiteabe lugemiseks sobiv keel ja avaneb pdf vormingus tekst:

Kui Teil on veel küsimusi, siis palun pöörduge julgesti.

Lugupidamisega,

Maia Uusküla

Ravimiohutuse osakonna juhataja

Ravimiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 23. juuli 2024 15:59
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: päring vaktiini Apexxnar/Prevenar 20 kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Pöördun raviameti poole selgituse saamiseks.  Apteekides on saadaval
Apexxnar pneumokokk-polüsahhariidide konjugaatvaktsiin (20-valentne
adsorbeeritud). Ravimiameti kodulehel ma ei leia selle preparaadi kohta
SPC'd, lisaks puudub info et preparaati oleks maale toodud.

 Raviminfo andmebaasi vaates on aga Apexxnar'i preparaadiga seotud
Prevenar 20 ravimi kirjeldus.

Apexxnar originaalpakendiga on samas kaasas pakendi infoleht Apexxnari
kohta.

Kas raviminfos kajastuv info on eksitav?

Kas oleks võimalik Apexxnari kohta SPC ja pakendiinfoleht ravimiameti
ravimiregistrisse lisada.

Tagasiside eest tänades,

Lugupidamisega

Perearst Dr. Mare Piilberg

Tartu, Raatuse 21

OÜ Tervem Tartu

Tel. 7 441 392

[email-masked] <mailto:[email-masked]>